BENVINGUTS A L'AULA D'ACOLLIDA!




Quant a nosaltres

Hola, Benvinguts al bloc de l'aula d'acollida de l'Institut Ausiàs March

dijous, 1 d’octubre del 2009

Hola, em dic Zhang, tinc12 anys i sóc de Xina. Faig 1r d’ESO. Fa dos any i mig que visc a Barcelona amb el meu pare, la meva mare i la meva germana. Però la meva germana va néixer aquí. Fa un any que estudio català . A la meva família i a mi ens agrada molt viure a Catalunya. Jo tinc molts amics de Barcelona.

Em dic Stephania, tinc 11 anys i sóc d’Equador. Fa un mes que visc a Barcelona amb el meu pare, la meva mare i la meva germana però fa un mes que estudio català. Al meu pare i a mi ens agrada viure a Catalunya trobo a faltar els meu amics i les meves amigues. I m’agrada estudiar català.

HOLA

Em dic Carolina tinc 11 anys i sóc d’Equador. Estic estudiant 1r d’ESO. Fa un mes que visc a Barcelona amb la meva família, amb el meu pare, la meva mare i la meva germana però nomes fa 2 setmanes que estudio català. M’agrada anar a l’aula de català i m’agrada anar a l’institut. Tinc amigues la Zhang l’Ariadna, l’Alejandra i la meva germana.


Hola, sóc Iuliana, tinc 15 anys i sóc de Romania. Fa un mes i tres setmanes que sóc a Barcelona i fa dues setmanes que estudio català, Enyoro molt el meu país i les meves amigues. Crec que aquí també faré molts amics.



HOLA

Em dic Alexandro, tinc 14 anys sóc de Colòmbia. Fa un any i mig que visc a Barcelona amb la meva mare i la meva germana. Fa un any i un mes que estudio català. A la meva mare li agrada molt viure a Catalunya, en canvi la meva germana troba a faltar las seves amigues i els costums de Colòmbia. A la meva germana li costa molt fer amigues i sempre està sola, també li costa aprendre el català, en canvi a mi no em costa aprendre i m’agrada molt Barcelona i també l’ institut.


Hola jo sóc la Damaris, tinc 12 anys i sóc d'Equador fa dos mesos que visc a Barcelona amb el meu pare, la meva mare i la meva germana però només fa un mes que estudio Català. Al meu pare i a mi ens agrada molt viure a Catalunya. La meva mare i la meva germana troben a faltar les seves amigues, la Nicole, l'Andrea i la Sandra, i també troben a faltar els costums d'Equador. A la meva germana li agradaria tenir a prop les seves cosines perquè sempre sortien juntes a passejar i fer les seves coses. Jo estic molt contenta d'estar a Barcelona i de venir a l'institut.