BENVINGUTS A L'AULA D'ACOLLIDA!




Quant a nosaltres

Hola, Benvinguts al bloc de l'aula d'acollida de l'Institut Ausiàs March

dimarts, 27 de novembre del 2007

El nostre carrer

Des del balcó de casa meva m’agrada observar el carrer. Avui es dijous i els nens i les nenes de la meva escola ja han acabat les classes, van amb la maleta en direcció a casa. La biblioteca encara no ha obert les portes perquè avui és el dia de descans setmanal. Del restaurant de la dreta veig que surt en Ramon, és el cuiner, mes tard hi faran una festiu de comiat de solter. La senyora Rosa una mica encorbada i amb el bastó, està a punt de travessar el carrer. Jo visc davant del camp del Barça i el dia que juga el BARÇA, sento quan marca GOL!!!!!!!!! A mi m’agrada molt RONALDINHO, HENRY, MESSI I TOT EL BARÇA.

Rustam



El meu carrer és molt gran, sempre està ple de gent i cotxes.
Des del meu balcó veig l´illa Diagonal que està plena de botigues i gent que entra i surt per veure botigues.
Al costat hi ha un hotel molt bonic. Al fons veig ha una senyora en direcció a la perruqueria on treballa la meva tia. A mi m’agrada molt el meu carrer és molt alegre i estic molt contenta de veure aquest carrer amb tanta gent. A l’altre costat del carrer hi ha dues escoles amb molts nens i nenes que juguen amb una pilota, davant hi ha un parc on vaig tot sovint amb el meu cosí a passejar.
També hi ha una biblioteca on vaig sovint, sóc sòcia i vaig amb la meva germana a estudiar.

Andrea



Des del balcó de casa m’agrada observar el carrer. A la vorera del carrer hi ha uns arbres grans i hi ha una escola que es diu Duran i Bas. Hi ha molta gent jugant a bàsquet. És molt maco. Hi ha un parc petit, una pista de bàsquet i hi ha molts bancs, també hi ha nenes i nens jugant a pilota, hi ha molts ocells.
Al meu carrer hi ha un Corte Inglès molt petit.
A mi m’agrada molt el meu carrer. Hi ha metro L3 i bus;15; 43; 59.
Des del meu carrer agafo el bus per anar a l’institut.

Su Jie