BENVINGUTS A L'AULA D'ACOLLIDA!




Quant a nosaltres

Hola, Benvinguts al bloc de l'aula d'acollida de l'Institut Ausiàs March

dimecres, 28 de novembre del 2007

El meu carrer

El meu carrer és molt gran, llarg i viu molta gent. Des de la finestra veig el camp nou, avui juga el Barça i veig les persones que entren al camp, sempre sento quan marca gol. Al semàfor veig una àvia que travessa el carrer pel pas de vianants amb un carretó a la mà. La clínica dental encara no ha obert, per què avui és el dia de descans. Al restaurant de la dreta veig molta gent que entra i surt perquè avui és el dia que juga el Barça de futbol. Al costat hi ha una papereria i veig el meu amic que entra a comprar una llibreta. La biblioteca que hi ha davant del camp nou encara és tancada perquè obre a les 10. M’agrada molt el meu carrer.

Jinfeng


El meu carrer està molt net, té moltes botigues. hi ha molts supermercats, a l’altra banda hi ha dos hotels, molts restaurants, dos perruqueries......, Al costat del fanal hi ha la Carme corrents per anar a tirar una carta a la bústia i pel mig del carrer passa un home que no conec, pel meu carrer hi ha molts cotxes. Jo hi estic molt bé i m’agrada el meu carrer!

Deli